sig   type ('a, 'b) bigarray = ('a, 'b, Bigarray.c_layout) Bigarray.Array1.t   val bigarray_byte_size : ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray -> int   val string_of_bigarray :     (char, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> string   type bitfield = int   type enum = int   type enum_bigarray = (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray   type int16 = int   type sync   type uint32_bigarray = (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray   type uint64 = int64   type uint64_bigarray = (int64, Bigarray.int64_elt) Tgl3.Gl.bigarray   type uint8 = int   type debug_proc =       Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> Tgl3.Gl.enum -> string -> unit   val active_texture : Tgl3.Gl.enum -> unit   val attach_shader : int -> int -> unit   val begin_conditional_render : int -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val begin_query : Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val begin_transform_feedback : Tgl3.Gl.enum -> unit   val bind_attrib_location : int -> int -> string -> unit   val bind_buffer : Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val bind_buffer_base : Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> unit   val bind_buffer_range : Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> int -> int -> unit   val bind_frag_data_location : int -> int -> string -> unit   val bind_frag_data_location_indexed : int -> int -> int -> string -> unit   val bind_framebuffer : Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val bind_renderbuffer : Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val bind_sampler : int -> int -> unit   val bind_texture : Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val bind_vertex_array : int -> unit   val blend_color : float -> float -> float -> float -> unit   val blend_equation : Tgl3.Gl.enum -> unit   val blend_equation_separate : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val blend_func : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val blend_func_separate :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val blit_framebuffer :     int ->     int ->     int ->     int ->     int -> int -> int -> int -> Tgl3.Gl.bitfield -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val buffer_data :     Tgl3.Gl.enum ->     int -> ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray option -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val buffer_sub_data :     Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray option -> unit   val check_framebuffer_status : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum   val clamp_color : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val clear : Tgl3.Gl.bitfield -> unit   val clear_bufferfi : Tgl3.Gl.enum -> int -> float -> int -> unit   val clear_bufferfv :     Tgl3.Gl.enum ->     int -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val clear_bufferiv :     Tgl3.Gl.enum ->     int -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val clear_bufferuiv :     Tgl3.Gl.enum -> int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val clear_color : float -> float -> float -> float -> unit   val clear_depth : float -> unit   val clear_stencil : int -> unit   val client_wait_sync :     Tgl3.Gl.sync -> Tgl3.Gl.bitfield -> Tgl3.Gl.uint64 -> Tgl3.Gl.enum   val color_mask : bool -> bool -> bool -> bool -> unit   val color_maski : int -> bool -> bool -> bool -> bool -> unit   val compile_shader : int -> unit   val compressed_tex_image1d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int -> [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val compressed_tex_image2d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     int -> [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val compressed_tex_image3d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int -> [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val compressed_tex_sub_image1d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     int -> [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val compressed_tex_sub_image2d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     int -> [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val compressed_tex_sub_image3d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     int -> [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val copy_buffer_sub_data :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> int -> unit   val copy_tex_image1d :     Tgl3.Gl.enum -> int -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> int -> int -> unit   val copy_tex_image2d :     Tgl3.Gl.enum ->     int -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> int -> int -> int -> unit   val copy_tex_sub_image1d :     Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> int -> int -> int -> unit   val copy_tex_sub_image2d :     Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> int -> int -> int -> int -> int -> unit   val copy_tex_sub_image3d :     Tgl3.Gl.enum ->     int -> int -> int -> int -> int -> int -> int -> int -> unit   val create_program : unit -> int   val create_shader : Tgl3.Gl.enum -> int   val cull_face : Tgl3.Gl.enum -> unit   val delete_buffers : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val delete_framebuffers : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val delete_program : int -> unit   val delete_queries : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val delete_renderbuffers : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val delete_samplers : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val delete_shader : int -> unit   val delete_sync : Tgl3.Gl.sync -> unit   val delete_textures : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val delete_vertex_arrays : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val depth_func : Tgl3.Gl.enum -> unit   val depth_mask : bool -> unit   val depth_range : float -> float -> unit   val detach_shader : int -> int -> unit   val disable : Tgl3.Gl.enum -> unit   val disable_vertex_attrib_array : int -> unit   val disablei : Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val draw_arrays : Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> unit   val draw_arrays_instanced : Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> int -> unit   val draw_buffer : Tgl3.Gl.enum -> unit   val draw_buffers : int -> Tgl3.Gl.enum_bigarray -> unit   val draw_elements :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val draw_elements_base_vertex :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> int -> unit   val draw_elements_instanced :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> int -> unit   val draw_elements_instanced_base_vertex :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] ->     int -> int -> unit   val draw_range_elements :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val draw_range_elements_base_vertex :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> int -> unit   val enable : Tgl3.Gl.enum -> unit   val enable_vertex_attrib_array : int -> unit   val enablei : Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val end_conditional_render : unit -> unit   val end_query : Tgl3.Gl.enum -> unit   val end_transform_feedback : unit -> unit   val fence_sync : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.bitfield -> Tgl3.Gl.sync   val finish : unit -> unit   val flush : unit -> unit   val flush_mapped_buffer_range : Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> unit   val framebuffer_renderbuffer :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val framebuffer_texture :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> unit   val framebuffer_texture1d :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> unit   val framebuffer_texture2d :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> unit   val framebuffer_texture3d :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> int -> unit   val framebuffer_texture_layer :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> int -> unit   val front_face : Tgl3.Gl.enum -> unit   val gen_buffers : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val gen_framebuffers : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val gen_queries : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val gen_renderbuffers : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val gen_samplers : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val gen_textures : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val gen_vertex_arrays : int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val generate_mipmap : Tgl3.Gl.enum -> unit   val get_active_attrib :     int ->     int ->     int ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray option ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray ->     Tgl3.Gl.enum_bigarray ->     (char, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_active_uniform :     int ->     int ->     int ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray option ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray ->     Tgl3.Gl.enum_bigarray ->     (char, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_active_uniform_block_name :     int ->     int ->     int ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray option ->     (char, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_active_uniform_blockiv :     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_active_uniform_name :     int ->     int ->     int ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray option ->     (char, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_active_uniformsiv :     int ->     int ->     Tgl3.Gl.uint32_bigarray ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_attached_shaders :     int ->     int ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray option ->     Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val get_attrib_location : int -> string -> int   val get_booleani_v :     Tgl3.Gl.enum ->     int -> (int, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_booleanv :     Tgl3.Gl.enum ->     (int, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_buffer_parameteri64v :     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum -> (int64, Bigarray.int64_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_buffer_parameteriv :     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_buffer_pointerv :     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum ->     (nativeint, Bigarray.nativeint_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_buffer_sub_data :     Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_compressed_tex_image :     Tgl3.Gl.enum ->     int -> [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val get_doublev :     Tgl3.Gl.enum -> (float, Bigarray.float64_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_error : unit -> Tgl3.Gl.enum   val get_floatv :     Tgl3.Gl.enum -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_frag_data_index : int -> string -> int   val get_frag_data_location : int -> string -> int   val get_framebuffer_attachment_parameteriv :     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_integer64i_v :     Tgl3.Gl.enum ->     int -> (int64, Bigarray.int64_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_integer64v :     Tgl3.Gl.enum -> (int64, Bigarray.int64_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_integeri_v :     Tgl3.Gl.enum ->     int -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_integerv :     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_multisamplefv :     Tgl3.Gl.enum ->     int -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_program_info_log :     int ->     int ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray option ->     (char, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_programiv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_query_objecti64v :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int64, Bigarray.int64_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_query_objectiv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_query_objectui64v :     int -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.uint64_bigarray -> unit   val get_query_objectuiv :     int -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val get_queryiv :     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_renderbuffer_parameteriv :     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_sampler_parameter_iiv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_sampler_parameter_iuiv :     int -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val get_sampler_parameterfv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_sampler_parameteriv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_shader_info_log :     int ->     int ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray option ->     (char, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_shader_source :     int ->     int ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray option ->     (char, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_shaderiv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit 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    Tgl3.Gl.enum -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_tex_parameteriv :     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_transform_feedback_varying :     int ->     int ->     int ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray option ->     (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray ->     Tgl3.Gl.enum_bigarray ->     (char, Bigarray.int8_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_uniform_block_index : int -> string -> int   val get_uniform_indices :     int -> string list -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val get_uniform_location : int -> string -> int   val get_uniformfv :     int -> int -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_uniformiv :     int -> int -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_uniformuiv : int -> int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val get_vertex_attrib_iiv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_vertex_attrib_iuiv :     int -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val get_vertex_attrib_pointerv :     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     (nativeint, Bigarray.nativeint_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_vertex_attribdv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (float, Bigarray.float64_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_vertex_attribfv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val get_vertex_attribiv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val hint : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val is_buffer : int -> bool   val is_enabled : Tgl3.Gl.enum -> bool   val is_enabledi : Tgl3.Gl.enum -> int -> bool   val is_framebuffer : int -> bool   val is_program : int -> bool   val is_query : int -> bool   val is_renderbuffer : int -> bool   val is_sampler : int -> bool   val is_shader : int -> bool 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    int -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val pixel_storef : Tgl3.Gl.enum -> float -> unit   val pixel_storei : Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val point_parameterf : Tgl3.Gl.enum -> float -> unit   val point_parameterfv :     Tgl3.Gl.enum -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val point_parameteri : Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val point_parameteriv :     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val point_size : float -> unit   val polygon_mode : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val polygon_offset : float -> float -> unit   val primitive_restart_index : int -> unit   val provoking_vertex : Tgl3.Gl.enum -> unit   val query_counter : int -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val read_buffer : Tgl3.Gl.enum -> unit   val read_pixels :     int ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val renderbuffer_storage :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> unit   val renderbuffer_storage_multisample :     Tgl3.Gl.enum -> int -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> unit   val sample_coverage : float -> bool -> unit   val sample_maski : int -> Tgl3.Gl.bitfield -> unit   val sampler_parameter_iiv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val sampler_parameter_iuiv :     int -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val sampler_parameterf : int -> Tgl3.Gl.enum -> float -> unit   val sampler_parameterfv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val sampler_parameteri : int -> Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val sampler_parameteriv :     int ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val scissor : int -> int -> int -> int -> unit   val shader_source : int -> string -> unit   val stencil_func : Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> unit   val stencil_func_separate :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> unit   val stencil_mask : int -> unit   val stencil_mask_separate : Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val stencil_op : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val stencil_op_separate :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val tex_buffer : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val tex_image1d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val tex_image2d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val tex_image2d_multisample :     Tgl3.Gl.enum -> int -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> bool -> unit   val tex_image3d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val tex_image3d_multisample :     Tgl3.Gl.enum -> int -> Tgl3.Gl.enum -> int -> int -> int -> bool -> unit   val tex_parameter_iiv :     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val tex_parameter_iuiv :     Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val tex_parameterf : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> float -> unit   val tex_parameterfv :     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val tex_parameteri : Tgl3.Gl.enum -> Tgl3.Gl.enum -> int -> unit   val tex_parameteriv :     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val tex_sub_image1d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val tex_sub_image2d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val tex_sub_image3d :     Tgl3.Gl.enum ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     int ->     Tgl3.Gl.enum ->     Tgl3.Gl.enum ->     [ `Data of ('a, 'b) Tgl3.Gl.bigarray | `Offset of int ] -> unit   val transform_feedback_varyings :     int -> string list -> Tgl3.Gl.enum -> unit   val uniform1f : int -> float -> unit   val uniform1fv :     int -> int -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform1i : int -> int -> unit   val uniform1iv :     int -> int -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform1ui : int -> int -> unit   val uniform1uiv : int -> int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val uniform2f : int -> float -> float -> unit   val uniform2fv :     int -> int -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform2i : int -> int -> int -> unit   val uniform2iv :     int -> int -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform2ui : int -> int -> int -> unit   val uniform2uiv : int -> int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val uniform3f : int -> float -> float -> float -> unit   val uniform3fv :     int -> int -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform3i : int -> int -> int -> int -> unit   val uniform3iv :     int -> int -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform3ui : int -> int -> int -> int -> unit   val uniform3uiv : int -> int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val uniform4f : int -> float -> float -> float -> float -> unit   val uniform4fv :     int -> int -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform4i : int -> int -> int -> int -> int -> unit   val uniform4iv :     int -> int -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform4ui : int -> int -> int -> int -> int -> unit   val uniform4uiv : int -> int -> Tgl3.Gl.uint32_bigarray -> unit   val uniform_block_binding : int -> int -> int -> unit   val uniform_matrix2fv :     int ->     int -> bool -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform_matrix2x3fv :     int ->     int -> bool -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform_matrix2x4fv :     int ->     int -> bool -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform_matrix3fv :     int ->     int -> bool -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform_matrix3x2fv :     int ->     int -> bool -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform_matrix3x4fv :     int ->     int -> bool -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform_matrix4fv :     int ->     int -> bool -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform_matrix4x2fv :     int ->     int -> bool -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val uniform_matrix4x3fv :     int ->     int -> bool -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val unmap_buffer : Tgl3.Gl.enum -> bool   val use_program : int -> unit   val validate_program : int -> unit   val vertex_attrib1d : int -> float -> unit   val vertex_attrib1dv :     int -> (float, Bigarray.float64_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val vertex_attrib1f : int -> float -> unit   val vertex_attrib1fv :     int -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val vertex_attrib1s : int -> Tgl3.Gl.int16 -> unit   val vertex_attrib1sv :     int -> (int, Bigarray.int16_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val vertex_attrib2d : int -> float -> float -> unit   val vertex_attrib2dv :     int -> (float, Bigarray.float64_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val vertex_attrib2f : int -> float -> float -> unit   val vertex_attrib2fv :     int -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val vertex_attrib2s : int -> Tgl3.Gl.int16 -> Tgl3.Gl.int16 -> unit   val vertex_attrib2sv :     int -> (int, Bigarray.int16_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val vertex_attrib3d : int -> float -> float -> float -> unit   val vertex_attrib3dv :     int -> (float, Bigarray.float64_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val vertex_attrib3f : int -> float -> float -> float -> unit   val vertex_attrib3fv :     int -> (float, Bigarray.float32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val vertex_attrib3s :     int -> Tgl3.Gl.int16 -> Tgl3.Gl.int16 -> Tgl3.Gl.int16 -> unit   val vertex_attrib3sv :     int -> (int, Bigarray.int16_unsigned_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val vertex_attrib4nbv :     int -> (int, Bigarray.int8_signed_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit   val vertex_attrib4niv :     int -> (int32, Bigarray.int32_elt) Tgl3.Gl.bigarray -> unit 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